Wednesday, October 7, 2009

david beckham was caught staring,VB seemed annoyed.lol




hahaha seriously i cant stop laughing !hahahha

23 comments:

Aika said...

Lol XD Funny!!

~Lisa said...

LOL! Funny! Whoever took these photos were good. It clearly tells the whole story!

Dina (XYYan) said...

LOL...

Sassy J'adore said...

LOL! Those photos are funny. Nothing wrong with just looking. DB is still hot. =)

Calia Yang said...

LOL that's just CLASSIC!!!

Lisa J. said...

LOL 4th pic is funniest.

Emily said...

hahaha thats so funny

Becky (everyday makeup) said...

soooo funny! hes been caught so many time in photos but this is a good one lol. Maybe victoria needs to put on a few pounds so david wont look at other ladies lol.

Noel'sLife.me said...

o no! lol

Ida said...

LOL. haha :D

Khymm said...

wahaha.. thanks for posting!

Vanilla said...

haha yeah look at last 2 picts when DB was apologizing,im sure he noticed there were cameras and he was so embarassed.loll

~tHiAmErE~ said...

haha
lol!
but you can't really blame poor 'ol david
lol!
XD

Shop N' Chomp said...

Bwhahahaha!!!

rae630 said...

Those are the best shots!!! hahahaha!

Eva said...

hahaha! omg!! so funny thanks for sharing!

Ahleessa said...

Lol~ It sure tells you guys are guys no matter who they are. :X

Thank you for the warm comfort. I really appreciate it and Tobey is doing much better... hehe~ :)

Rita *Lala* said...

hahha that's the funniest thing XD

Sassy Scribbles said...

oh! haha... well, they're just typical afterall.^0^

Vanessa M. said...

lmao!!omg too funny!

lindah said...

haha :) That's too funny! I'd be staring too at first :P But if he kept staring, I'd be annoyed too!

Shanghainese Dumpling said...

This is so cute!! :)

Jason said...

what he's thinking in the last photo,"Shit!Looks like I'll be masturbating AGAIN!"

Post a Comment

show me some love, dear !ur comments always make me happy! for haters,why u still cheking out my blog?:)

 

visitors

Map IP Address
Powered byIP2Location.com

Great Morning ©  Copyright by Serena's Daily Ramble